Categorieën


  • Meest Gestelde vragen

Meest Gestelde vragen


Uw bestelling wordt altijd in een neutrale verpakking zonder opdruk discreet verzonden, met normale frankering. Dus geen logo’s of poststempels, en bovendien zorgen wij ervoor dat het gevacuumd in een speciale gekleurde folie zit zodat het aan de buitenkant niet te zien of te ruiken is wat er in de verpakking zit.

Het grootste deel van al onze producten hebben wij op voorraad en worden direct dezelfde werkdag naar u opgestuurd. U ontvangt ten allen tijde een e-mail van ons, zodra wij uw betaling hebben ontvangen en uw order hebben verstuurd. Tenzij wij hebben aangegeven dat de bestelde producten tijdelijk niet op voorraad zijn. Het is mogelijk dat wij u een alternatief gelijkwaardig product dan wel producten zullen aanbieden, altijd in overleg uiteraard. De bezorgtijd (de tijd die de bezorgdienst nodig heeft om het pakket bij u thuis af te leveren) bedraagt binnen Nederland doorgaans 1 werkdag en België en daarbuiten 2 tot 4 werkdagen.

Nederland €2 euro (niet aangetekende post - eigen risico) en aangetekende zending met track en trace €4 euro.

België €5 euro (niet aangetekende post - eigen risico) en aangetekende zending met track en trace €13 euro.

Binnen Europese landen aangetekende zending met track en trace €13 euro

Zendingen andere Europese landen rekenen wij €18 euro.

Binnen 24 uur reageren wij op uw vraag of bestelling (afhankelijk van drukte). Wij streven er echter naar om te reageren binnen het uur. Als wij binnen 24 uur nog niet hebben gereageerd, dan is er waarschijnlijk iets mis gegaan en vragen wij u om ons nogmaals te contacten.

U dient vooraf te betalen via Bitcoins. Wij doen niet aan bank, rembours of contante betalingen. Hier worden geen uitzonderingen op gemaakt. Wij versturen na betaling uw order met eventueel de (aangetekende) pakketpost naar u toe, zodat u uw eigen zending kunt track en tracen. De track en trace code sturen wij per e-mail naar u toe.

Kijk voor meer informatie en uitleg op onze Bitcoin pagina.

Zodra wij uw betaling hebben ontvangen, zullen wij u meteen dezelfde dag e-mailen om u daarvan op de hoogte te stellen en gaan wij direct over tot verwerking en levering van uw bestelling. dus eerder mailen om te vragen of wij uw zending hebben ontvangen heeft geen nut.

Zendingen hebben een unieke barcode met deze code kunt u achterhalen waar uw pakket zich bevindt en wanneer uw pakket naar verwachting aan u wordt uitgereikt. U vindt een link in de e-mail waarin de verzending van uw bestelling wordt bevestigd. Door op deze link te klikken komt u automatisch uit op de website van de bezorger hier kunt u handmatig de barcode en uw postcode intypen om zo eenvoudig de status van uw zending te volgen.

Selecteer het artikel in ons assortiment of gebruik eenvoudig de zoekfunctie op onze webshop. Geef eventueel de gewenste hoeveelheid aan. Klik vervolgens op de link “In winkelwagen” om het product aan je winkelwagen toe te voegen. Als je wilt kun je nog meer artikelen toevoegen, of artikelen net zo makkelijk weer verwijderen. Je winkelwagen toont direct welke prijzen, kortingen, (bezorg)kosten voor je bestelling gelden. Je ziet altijd een duidelijk totaalbedrag, bij ons zijn er geen verborgen kosten. Heb je alle gewenste artikelen aan je winkelwagen toegevoegd? Dan kun je een bestelling plaatsen door op de knop “Afrekenen” te klikken.

Nee, dit is helaas niet mogelijk.

Ja, wij verzenden naar België.

Ja, wij verzenden ook naar andere Europese landen.

Om praktische redenen hebben wij geen mogelijkheid om bestelde producten te ruilen.